مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:272019-10-14سياسي

پاسخ «دادبود» به ادعاهای اعضای شورا درباره انتصابات اخیر در شهرداری گرگان


شهردار گرگان با انتقاد بر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان که بر اساس شنیده ها ادعاهایی را مطرح می کنند گفت: تمامی انتصابات در شهرداری گرگان بر اساس قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان در خصوص انتقادهای برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: از زمان تشکیل شهرداری تا امروز پیدا نمی کنید کسی ابلاغی گرفته باشد که قبل از آن مصوبه شورای اداری و استخدامی اخذ شده باشد.

وی ادامه داد: ابلاغ هایی که در شهرداری گرگان و تمامی شهرداری ها صادر می شده یک ابلاغی برای انتصاب به یک مسوولیت محسوب می شود اما اشغال پست سازمانی یک موضوع دیگری است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شورای عالی اداری سال 1395 مصوب کرده که انتصاب به پست های مدیریتی و پست های سازمانی برای نیروهای قراردادی بلامانع است.

دادبود گفت: در چند مرحله من این موضوع را به اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کردم اما دوستان همچنان بر موضع خود تاکید داشتند و امروز هم دوباره وزارت کشور بر نظر ما صحه گذاشته است.

وی درباره سامانه ای که برخی از اعضای شورای شهر بر آن تاکید دارند و معتقدند برای انتصابات مدیریتی باید ثبت نام در آن انجام شود، گفت: این سامانه ثبت اطلاعات نیروها است که اگر خواستیم نیروهای شرکتی را به نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ «دادبود» به ادعاهای اعضای شورا درباره انتصابات اخیر در شهرداری گرگان

پاسخ «دادبود» به ادعاهای اعضای شورا درباره انتصابات اخیر در شهرداری گرگان