مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:112019-10-14ورزشي

بحرین و فوتبال کشک و بادمجانی؛ خاطرات تلخ را پاک کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ کشور کوچک و جزیره ای بحرین در جنوب خلیج فارس که در فوتبال افتخاری ندارد یادآور خاطراتی تلخ برای فوتبال دوستان ایرانی است.

در مقدماتی جام جهانی 2002 و زمانیکه میرسلاو بلازویچ سرمربی تیم ملی ایران بود برای صعود مستقیم به جام جهانی نیازمند گرفتن امتیاز از بحرین در بازی پایانی بودیم.

هیچکس تصور آن را نمی کرد که ملی پوشان ایران مقابل تیم نه چندان قدرتمند بحرین به مشکل بخورند به خاطر همین در ناهار پیش از بازی به گفته چلنگر مترجم، بازیکنان در ضیافت ناهار ناپرهیزی کردند و هرکس هر چه دلش می خواست خورد از جمله کشک و بادمجان! معمولا در وعده های غذایی پیش از بازی با مشورت پزشک تیم بازیکنان باید غذا هایی ترجیحاً با حدود 70-60 درصد انرژی و از کربوهیدرات ها (ترکیبات نشاسته ای) بخورند و از مصرف غذا های پرچرب و سرخ کرده پرهیز شود، زیرا هضم این غذا ها سخت بوده و موجب بروز ناراحتی های گوارشی در حین ورزش می شوند.

بازی برگزار شد و آن چیزی که نباید رخ می داد به وقوع پیوست و تیم ما نتیجه را 3 یک به بحرین واگذار کرد و عربستان به جای ایران مستقیم راهی جام جهانی شد و تیم ملی ما هم در مرحله پلی آف مقابل ایرلند بازی را واگذار کرد و به جام جهانی نرسید؛ در پایان آن بازی بحرینی ها با پرچم عربستان دور افتخار زدند و حسابی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین و فوتبال کشک و بادمجانی؛ خاطرات تلخ را پاک کن

بحرین و فوتبال کشک و بادمجانی؛ خاطرات تلخ را پاک کن