مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:142019-10-14سياسي

حضور آیت الله طالقانی و مطهری در فصل جدید سریال «نفوذ»/ زندان قصر لوکیشن فعلی گروه


در فصل جدید این سریال و برای نشان دادن برهه ای از تاریخ معاصر حتما از حضور آیت الله طالقانی و آیت الله مطهری بهره خواهیم برد که البته هنوز بازیگران این 2 شخصیت بزرگوار انتخاب نشده اند.

- حضور آیت الله طالقانی و مطهری در فصل جدید سریال نفوذ / زندان قصر لوکیشن فعلی گروه تهیه کننده سریال نفوذ گفت: در فصل جدید این سریال و برای نشان دادن برهه ای از تاریخ معاصر حتما از حضور آیت الله طالقانی و آیت الله مطهری بهره خواهیم برد که البته هنوز بازیگران این 2 شخصیت بزرگوار انتخاب نشده اند.

محسن علی اکبری تهیه کننده سریال نفوذ در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره مراحل تولید فصل جدید این سریال گفت: از روز اول تصویربرداری تا به حال در لوکیشن هایی نظیر هتل لاله، موزه عبرت، قطار، زندان قصر، شهرک سینمایی غزالی، سینما فرخ، مدرسه عالی شهید مطهری تصویرهای مربوطه را ضبط کردیم.

وی در توضیح سکانس هایی که تصویربرداری شده است، ادامه داد: در صحنه های قطار سکانس های مربوط به بمب گذاری ریل قطار را در پیشوای ورامین ضبط کردیم که که یک قطار قدیمی را با همکاری همکاران خوب راه آهن آورده و از آن در تصاویرمان استفاده کردیم.

بعد از آن در موزه عبرت سکانس های مربوط به شکنجه های ساواک قبل از انقلاب، امروز نیز سکانس هایی را داخل زندان قصر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آیت الله طالقانی و مطهری در فصل جدید سریال «نفوذ»/ زندان قصر لوکیشن فعلی گروه

حضور آیت الله طالقانی و مطهری در فصل جدید سریال «نفوذ»/ زندان قصر لوکیشن فعلی گروه