مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-14اجتماعي

سردار اشتری:80 هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد ایران شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در جمع فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) از زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس استان که با برنامه ریزی خوب، - فرمانده ناجا با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین حسینی، عشق خدمت به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) را مایه خیر و برکت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در جمع فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) از زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس استان که با برنامه ریزی خوب، مجاهدت و روحیه انقلابی در راه تامین امنیت و آرامش مردم و مرز ها پاسداری می کنند تقدیر و تشکر کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه تامین امنیت زوار اربعین و تسهیل در تردد آنان از اولویت های جدی ناجا در این ماموریت است، بیان داشت: باید در این ایام با تمهیدات کامل ضمن تامین امنیت مناطق مرزی در بحث ورود و خروج زئران به کشور در پایانه های مرزی تسریع داشته که شاهد کمترین مشکلات در خدمات رسانی به زائران باشیم.

سردار اشتری با تاکید بر انجام وظایف ذاتی پلیس در برقراری نظم و امنیت زائران اظهار داشت: در بررسی های میدانی در مرز میرجاوه عشق و علاقه وافر خدمت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری:80 هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد ایران شدند

سردار اشتری:80 هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد ایران شدند