مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 12:512019-10-13اقتصادي

خودکفایی در ساخت پره های ثابت و متحرک توربین های گازی


مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی گفت: امروز در ساخت عمده پره های ثابت و متحرک توربین های گازی به خودکفایی در داخل کشور رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محسن طرزطلب در آیین رونمایی از دو طرح دانش بنیان در پژوهشگاه نیرو گفت: بر اساس اسناد راهبردی وزارت نیرو در زمینه توسعه فناوری و داخلی سازی قطعات و تجهیزات در صنعت برق، توافق نامه ای بین شرکت تولید نیروی برق حرارتی و پژوهشگاه نیرو به امضا رسیده که بر اساس آن 17 سند همکاری مشترک آغاز شد.

شرکت برق حرارتی با توجه به توانمندی های پژوهشگاه نیرو، این نهاد علمی را برای مدیریت پژوهش در صنعت برق حرارتی انتخاب کرد و در مجموع 50 پروژه اولویت دار استحصال و تدوین شد که هر کدام کمیته راهبردی و مدیریت پروژه دارند.

وی ادامه داد: : پروژه سامانه مدیریت بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی CM یکی از این 50 پروژه بوده که امروز با حضور وزیر نیرو رونمایی شد و این پروژه با همکاری شرکت های دانش بنیان و مدیریت پژوهشگاه نیرو به ثمر نشست.

با احداث مرکزی در شرکت برق حرارتی و پیاده سازی این سامانه، مرکزی برای مدیریت یکپارچه نیروگاه های کشور ایجاد شده که می تواند در ارتقای سطح بهره برداری بهینه از واحدهای حرارتی موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در ساخت پره های ثابت و متحرک توربین های گازی

خودکفایی در ساخت پره های ثابت و متحرک توربین های گازی