مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:302019-10-13اقتصادي

صدور 24 مورد پروانه گردشگری بوم گردی در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از صدور 24 مورد پروانه گردشگری بوم گردی طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید قادری صبح امروز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار شد به ارائه گزارش آخرین روند اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی میراث فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: در 8 محور اقتصاد مقاومتی را تعریف کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: در این راستا واگذاری پروژه های عمرانی و تملک دارایی و بناهای تاریخی، احیا واحدهای راکد، ایجاد و توسعه اقامتگاههای بومگردی، ایجاد کارگاه های بزرگ صنایع دستی، برنامه رونق گردشگری 2020 ثبت جهانی اورامانات و آموزش و توانمندسازی جوامع محلی از آن جمله هستند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری پروژه های عمرانی و تملک دارایی و بناهای تاریخی 3 بنا از جمله فیض مهدوی، خانه زرشکیان و خانه رنده کش جهت واگذاری مطرح شده اند.

این مسئول گفت: امسال برای احیای واحدهای را که در شش مورد را هدف گذاری کرده ایم که بتوانیم آنها را احیا کنیم و تا کنون چهار مورد احداث شده و دو مورد باقی مانده که تا آخر امسال احیا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 24 مورد پروانه گردشگری بوم گردی در کرمانشاه

صدور 24 مورد پروانه گردشگری بوم گردی در کرمانشاه