مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:562019-10-12سياسي

آمادگی داریم کارشناسان سوری را در حوزه استاندارد آموزش دهیم


رییس سازمان استاندارد با اشاره به رتبه 21 ایران در میان 160 کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد سازی گفت: ما این ظرفیت را داریم که آموزش های لازم را به کارشناسان سوری منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، نیره پیروز بخت در دیدار با سفیر سوریه با اشاره به پیوند عمیق میان دو ملت گفت: خوشبختانه روابط دو کشور با وجود فشارهای دشمنان روبه پیشرفت بوده و همکاری ها نوید آینده بهتر از شرایط کنونی می دهد.

وی گفت: ایران همیشه در کنار مردم سوریه بوده است و امیدواریم مردم سوریه از مشکلات کنونی عبور کنند و این کشور به ثبات و آرامش برسد.

این مقام مسئول با اشاره به یادداشت تفاهم همکاری در زمینه استاندارد سازی بین سازمان استاندارد ایران و سازمان استاندارد و اندازه گیری سوریه در سال 2006 گفت: خوشبختانه همکاری ها در زمینه استاندارد رو به گسترش بوده، اما در مجموع چندان راضی کننده نیست و باید برای دستیابی به اهداف مشخص در تفاهم نامه ها تلاش کنیم.

پیروز بخت افزود: هم اکنون فضا برای گسترش همکاری های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری بسیار بیشتر شده و سازمان های استاندارد ایران و سوریه نیز در این زمینه نقش تسهیل گری ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی داریم کارشناسان سوری را در حوزه استاندارد آموزش دهیم

آمادگی داریم کارشناسان سوری را در حوزه استاندارد آموزش دهیم