مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:412019-10-12ورزشي

تهران، قهرمانِ مسابقات موتورکراس بانوان


نخستین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانوان به میزبانی پیست کراس مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد - نخستین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانوان به میزبانی پیست کراس مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقه با حضور 32 بانوی موتور سوار از 8 استان در قالب کلاس های مختلف برگزار شد و در نهایت تیم های استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان بر سکو های اول تا سوم ایستادند.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور تماشاگران و علاقه مندان به موتورکراس بود که شاهد رقابتی پر هیجان و جذاب میان بانوان موتورسوار در پیست سرزمین ایرانیان بودند.

نائب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه این رقابت ها ضمن ابراز رضایت از پیشرفت روز افزون بانوان موتورسوار ​در دو سال اخیر، به استقبال زیاد علاقه مندان به این رشته در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: تلاش فدراسیون بر این است با ایجاد امکانات و فضای بیشتر برای جذب و حضور بانوان در عرصه موتورسواری قدم های بیشتری برداشته شود.

خانم فیروزه سید مهدی همچنین از برنامه ریزی کمیته آموزش برای تشکیل دوره های آموزشی بانوان در دو بخش موتور کراس و موتور ریس ​در هفته های آینده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران، قهرمانِ مسابقات موتورکراس بانوان

تهران، قهرمانِ مسابقات موتورکراس بانوان