مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 09:012019-10-12سياسي

دو بالگرد اورژانس راهی مرز خسروی شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که امروز دو فروند بالگرد به منظور خدمات دهی به زائران اربعین حسینی (ع) در مرز رسمی خسروی مستقر خواهند شد تا تعدا بالگردهای مستقر در این مرز به سه فروند برسد.

- مرکز کرمانشاه صائب مدرسی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر اظهارداشت: تاکنون یک فروند بالگرد اورژانس هوایی را در مرز خسروی مستقر کرده ایم و 2 فروند دیگر نیز تا پایان امروز در این پایانه مرزی مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه 2 بالگرد اورژانس هوایی در پادگان ابوذر ارتش مستقر هستند، افزود: این بالگرد ها به منظور آماده باش برای خدمات رسانی بهتر و سریع تر به زائران اربعین حسینی به پرواز درخواهند آمد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به فعالیت پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این اتوبوس آمبولانس ها در سه راهی نصرآباد، کمربندی غربی، قصرشیرین، پایانه خسروی و گردنه مرصاد مستقر شده اند.

مدرسی افزود: علاوه بر این آمبولانس ها صد دستگاه آمبولانس نیز در طول مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه 24 ساعته فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بالگرد اورژانس راهی مرز خسروی شد

دو بالگرد اورژانس راهی مرز خسروی شد