مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 10:062019-10-11سياسي

تاکید خطیب نماز جمعه شهرکرد بر آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردمی در رصد امور


خطیب نماز جمعه شهرکرد بر آگاهی، بصیرت وهوشیاری مردم در رصد کامل امور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما،مرکز چهارمحال و بختیاری ،خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت : رویداد های اخیر در کشور عراق ، برنامه های معنوی ایران را نشانه گرفته بود و افرادی فرصت طلب مانند دختر صدام با سوء نیت قصد در به بیراهه کشاندن اوضاع این کشور داشتند ، اما با عنایات خداوند احزاب و گروهها با این نیت های سوء همراهی نکردند و این توطئه ها خنثی شد.

حجت الاسلام فاطمی افزود : وقایع عراق و نتایج بدست آمده در آرامش این کشور نشان داد که آمریکا به هر ترفندی متوسل می شود تا مقابل ایران بایستد و می طلبد که مردم با آگاهی ، بصیرت و هوشیاری امور را بطور کامل رصد کنند و اجازه ندهند دشمن از شرایط به نفع خود بهره ببرد .

وی گفت:سفر اخیر نخست وزیر کشورهای غربی و شرقی یعنی عراق و پاکستان به ایران و با هدف میانجی گری بین ایران و عربستان ، نشانگر اقتدار این مردم و نظام و آگاهی کشورهای منطقه نسبت به عظمت و بیداری مردم کشورمان در منطقه است .

امام جمعه موقت شهرکرد به تاریخ کشور افغانستان اشاره کرد و افزود : پس از سالها حضور آمریکایی ها در این کشور همسایه ما ، اعلام کرده اند که بزودی افغانستان را ترک میکنند و این موضوع همان کم آوردن سردمداران و تهی بودن سیاستهای این کشور استعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خطیب نماز جمعه شهرکرد بر آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردمی در رصد امور

تاکید خطیب نماز جمعه شهرکرد بر آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردمی در رصد امور