مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 06:452019-10-11ورزشي

موفقیت های کاراته هر منتقدی را ساکت می کند/ پیشکسوتان ورود کنند


کاراته ایران ساخته و پرداخته نیم قرن تجربه، دلسوزی و فداکاری است و با مدیریت و رهبری کادر فنی و فدراسیون و عملکرد بخش اعظمی از ملی پوشان به درستی مسیر المپیک را طی می کند.

-   سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مرحله ششم از رقابتهای کاراته وان در سال 2019 همانند دوره های گذشته در سطح فنی قابل قبولی برگزار شد و خیلی از قهرمانان و عنوان داران جهانی در این رقابتها موفق به کسب مدال نشدند.

کن نیشیمورا و کاگاوا دو چهره سرسناش ژاپنی ها و سایماتوف ازبکی به مدال نرسیدند، جاناتان هورنه آلمانی نیز درمبارزه رده بندی هم از کوره در رفت و برنز را هم از دست داد و اخراج شد، ترکها و خیلی دیگر از قهرمانها کشورهای مختلف ناکام بودند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی کسب سه مدال ارزشمند توسط تیم مردان و جهش ارزنده و قابل تحسین بانوان امیدهای کاراته ایران را برای حضوری قوی در المپیک دو چندان کرد.

البته که باید یادآوری کنیم در همین تیم برخی ضعفها عیر قابل انکار است و این موضوع را کادر فنی تیم ملی از هر کس دیگر بهتر متوجه خواهد شد، ولی نباید تیمی که قدم به قدم به سوی یک هدف بزرگ گام بر میدارد را متوقف کرد.

معتقدم باید باید اگاهانه و دلسوزانه و بی غرض تحلیل، مقایسه و نقد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های کاراته هر منتقدی را ساکت می کند/ پیشکسوتان ورود کنند

موفقیت های کاراته هر منتقدی را ساکت می کند/ پیشکسوتان ورود کنند