مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 12:142019-10-08بين الملل

یک منبع یمنی: شماری از نظامیان سودانی «عدن» را ترک کردند


یک منبع نظامی یمنی گفت که نظامیان سودانی دوشنبه شب شهر عدن در جنوب یمن را ترک کردند و نیروهای اماراتی نیز برای خروج از این شهر آماده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی گفت که نیروهای اماراتی برای خروج از تعدادی از پایگاه های نظامی خود در شهر عدن در جنوب یمن و دو شهر المخأ و الخوخه در غرب این کشور آماده می شوند.

به گفته این منبع، این تحرکات در راستای طرح احتمالی بازاستقرار نیروهای وابسته به ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی صورت می گیرد.

طبق گزارش وبگاه یمنی المصدر اون لاین ، یگان های نظامی متشکل از نظامیان و خودروهای نظامی تحرکات خود به سمت بندر الزیت را آغاز کرده اند اما نیروهای اماراتی مستقر در جنوب و غرب کشور به طور کامل از آنجا خارج نشده اند و شماری از نیروهای اماراتی همچنان در اردوگاه ائتلاف عربی در البریقه در غرب عدن، حضور دارند.

منبع مذکور همچنین گفت که نیروهای سودانی مستقر در مقر نیروهای ائتلاف عربی و پایگاه نظامی العند در دو استان عدن و لحج(جنوب یمن)، دوشنبه شب(دیشب) بندر الزیت را ترک کردند.

این منبع بدون اشاره به مقصد بعدی نظامیان سودانی، افزود که یک گروه از نظامیان سودانی با خودروهای نظامی از طریق بندر الزیت، شهر عدن را ترک کردند و احتمال آن می رود که نظامیان سودانی به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منبع یمنی: شماری از نظامیان سودانی «عدن» را ترک کردند

یک منبع یمنی: شماری از نظامیان سودانی «عدن» را ترک کردند