مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 08:312019-10-08سياسي

تعیین اعضای هیئت منصفه مطبوعات تا پایان مهر


اعضای هیئت منصفه مطبوعات در کشور تا پایان مهر مشخص می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما قاضی سراج در نشست تعیین اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان تهران با بیان اینکه طبق قانون موظف هستیم اعضای هیئت منصفه مطبوعات کشور را تا پایان مهر مشخص کنیم، گفت: علاوه بر جرایم مطبوعاتی، رسیدگی به جرایم سیاسی نیز در صلاحیت همین هیئت منصفه است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 11 هزار و 911 مجوز رسانه مکتوب و دیجیتال داریم، گفت: 5 هزار و 500 رسانه در تهران و 6 هزار و 411 مورد در دیگر استان هاست و طبق اصلاحیه ماده یک قانون مطبوعات، برای رسانه های دیجیتال هم هیئت منصفه حق ورود دارد.

وی همچنین گفت: 12 هزار نشریه در کشور دارای مجوز هستند و هیئت منصفه نیز در دو سال گذشته 180 جلسه داشته و تلاش ما بر حل مشکلات بر اساس گفتگو است و در این مدت 80 رسانه محکومیت مالی داشتند و 75 مورد برائت نیز صادر شد.

قاضی سراج با بیان اینکه در تهران 21 نفر اعضای هیئت منصفه تعیین می شوند که هیئت 5 نفره آن ها را تعیین می کنند، گفت: در استان ها نیز 14 نفر عضو هیئت منصفه هستند و در مجموع 441 نفر اعضای هیئت منصفه تا پایان مهر مشخص می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اعضای هیئت منصفه مطبوعات تا پایان مهر

تعیین اعضای هیئت منصفه مطبوعات تا پایان مهر