مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 07:322019-10-07سياسي

آخرین وضعیت تجمع کارگران آذراب


رییس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب با بیان این که در حال حاضر هزار کارگر شیفت صبح در شرکت حاضر هستند، گفت: نیروهای امنیتی در مقابل شرکت آذراب مستقر شده و اجازه خروج منجر به تجمع را به کارگران نمی دهند.

- جواد صابری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اتفاقات رخ داده در شرکت آذرآب بیان کرد: روز گذشته کارگران در اعتراض به عدم تعیین تکلیف سهام شرکت و معوقات کارگری ورودی شهر اراک از سمت شمال(سه راهی خمین) را مسدود کردند و این امر باعث اختلال در روند تردد خودروها شد که پس از چند ساعت با حضور اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و بنا به تشخیص و تصمیم کارگران این تجمع خاتمه یافت و مسیر باز شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته شورای کار تلاش بسیاری برای جلوگیری از تجمع اعتراضی کارگران و کنترل شرایط داشت، افزود: امروز نیز کارگران قصد تجمع اعتراضی داشتند، اما ساعت 7 صبح قبل از اینکه اقدامی از سوی کارگران انجام گیرد نیروهای امنیتی در ورودی شرکت حضور پیدا کردند.

وی افزود: در حال حاضر شیفت صبح کارخانه با هزار کارگر در محوطه کارخانه محدود شده اند و نیروی امنیتی نیز در ورودی کارخانه حضور دارند.

صابری گفت: روز گذشته معاون استاندار از واریز 2 میلیون تومان به حساب کارگران صحبت کرد که تا این لحظه رقمی واریز نشده است و مسئولان نیز امروز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تجمع کارگران آذراب

آخرین وضعیت تجمع کارگران آذراب