مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 06:402019-10-07ورزشي

کوهنوردان مفقود شده در دره «ویژدرون» ایلام پیدا شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم کوهنوردی 12 نفره که در دره ویژدرون مفقود شده بودند با تلاش تیم های عملیاتی اوایل صبح امروز پیدا شدند.

- کوهنوردان مفقود شده در دره ویژدرون ایلام پیدا شدند مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم کوهنوردی 12 نفره که در دره ویژدرون مفقود شده بودند با تلاش تیم های عملیاتی اوایل صبح امروز پیدا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: برابر اطلاعات موثق دریافتی تیم کوهنوردی 12 نفره که در دره ویژدرون مفقود شده بودند اوایل صبح امروز پیدا شدند.

وی افزود: با تلاش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت، کوهنوردان مفقود شده پیدا و به مرکز استان منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان بیان کرد: تیم های امدادی هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت پس از اعلام مفقود شدن این افراد که با مشکل ارتباطی مواجه بودن با حضور در منطقه از هر دو ناحیه دره ویژدرون به جستجو در منطقه پرداخته و خوشبخانه مفقود شدگان هیچ گونه مشکلی نداشته و همگی در سلامت کامل بودند.

عارفی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به فصل بارش، گروهای کوهنورد و طبیعت دوستان حتی المقدور از ورود به این دره خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان مفقود شده در دره «ویژدرون» ایلام پیدا شدند

کوهنوردان مفقود شده در دره «ویژدرون» ایلام پیدا شدند