مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 20:292019-10-06اقتصادي

ایجاد چهارمین واحد پرورش گاو سمینتال کشور در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان عنوان کرد: چهارمین واحد پرورش گاو سمینتال در کشور با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر در راستای طرح افزایش گوشت قرمز در کردستان ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری شامگاه یکشنبه در جلسه مشترک با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که با موضوع اقتصاد مقاومتی و بررسی سایر طرح های افتصادی بخش کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی در استان کردستان در مقایسه با سایر استان های کشور وضعیت بسیار مطلوب تری دارد و امیدواریم این طرح ها در آینده منجر به توسعه بخش کشاورزی استان شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ اقتصادی و تامین اعتبارات پروژه ها در شرایط سختی قرار داریم، گفت: ما در زمانی که رونق اقتصادی در کشور حاکم بود و اعتبارات خوبی برای بخش کشاورزی تخصیص می یافت نهایت استفاده را برده ایم و سرمایه گذاری های خوبی در بخش کشاورزی استان صورت گرفت.

جعفری تصریح کرد: بیشترین بهره برداری از اعتبارات توسعه مرغداری های استان در سال های 90 تا 92 بوده که از شرایط خوب اعتباری موجود در آن زمان استفاده کردیم.

جعفری با تاکید بر اینکه هم توان و هم  ظرفیت سرمایه گذاری و اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی وجود دارد، اذعان کرد: در سال گذشته از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد چهارمین واحد پرورش گاو سمینتال کشور در کردستان

ایجاد چهارمین واحد پرورش گاو سمینتال کشور در کردستان