مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 10:122019-10-06سياسي

بیانیه اعتراضی موسسه های آموزش گردشگری


انجمن مؤسسات آموزش گردشگری ایران با انتشار بیانیه ای نسبت به برخوردهای صورت گرفته با حوزه آموزش گردشگری به ویژه در هفته گردشگری معترض شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه که از سوی نیما آذری ـ دبیر انجمن مؤسسات آموزش گردشگری ایران ـ تهیه شده و در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، آمده است: همان گونه که همه فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری می دانیم، آموزش در گردشگری به عنوان اصل، پایه و زیرساختار گردشگری مطرح است و قطعاً بدون آموزش، تصور توسعه پایدار گردشگری امکان پذیر نیست.

همه دست اندرکاران گردشگری، در همه سطوح احتیاج به آموزش و توان افزایی دارند و نقش بی بدیل آموزش در رشد این صنعت چنان واضح و مشخص است که در کمتر تریبونی است که مسؤولی از لزوم توجه به آموزش در این صنعت حرفی به میان نیاورد و تأکیدی بر نقش آموزش در تمام ارکان گردشگری نداشته باشد.

با عنایت به اهمیت آموزش در گردشگری، سازمان جهانی جهانگردی UNWTO نیز شعار سال گردشگری را از سپتامبر 2019 به گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه تعیین کرد که آموزش و توانمندسازی، مستتر در شعار اشتغال و ترجمان مسلم آن در همه مجامع داخلی و خارجی بوده است، اما دریغ و درد که امسال و دقیقاً در سالی که آموزش گردشگری به عنوان گل سرسبد تمام حوزه های این صنعت، در کلام مسؤولان جای گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اعتراضی موسسه های آموزش گردشگری

بیانیه اعتراضی موسسه های آموزش گردشگری