مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 11:302019-10-05سياسي

رفت و آمد زائران در سه مرز روان و بدون مشکل است / 80 هزار زائر از مرز ها خارج شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در پخش زنده شبکه خبر درباره آخرین وضعیت رفت و آمد در مرز اربعین گفت: - دبیر کل ستاد مرکزی اربعین گفت: رفت و آمد زائران در مرز های چذابه، شلمچه و مهران روان است و گزارشی از وجود موانع و مسائل خاص که مانع حرکت زئران باشد نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در پخش زنده شبکه خبر درباره آخرین وضعیت رفت و آمد در مرز اربعین گفت: رفت و آمد زائران در مرز های چذابه شلمچه و مهران روان است و گزارشی از وجود موانع و مسائل خاص که مانع حرکت زئران باشد نداریم.

محمدی فر در ادامه بیان کرد:بر اساس آخرین آمار تاکنون از این سه مرز 80 هزار نفر خارج شدند که این آمار نسبت به سال گذشته 5 برابر افزایش داشته است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در ادامه افزود: برای مرز خسروی در حال هماهنگی برای بازگشایی است و در این زمینه به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مرز خسروی فعلا بسته است.

محمدی فر در ادامه افزود: پرواز ها در حال انجام است و قیمت پرواز ها بدون هیچ گونه تغییری صورت می گیرد.

دبیر کل ستاد مرکزی اربعین حسینی در ادامه بیان کرد: به مردم توصیه می کنیم که با خودروی شخصی به مرز ها حرکت کنند و هزینه پارک روزانه 25 هزار تومان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و آمد زائران در سه مرز روان و بدون مشکل است / 80 هزار زائر از مرز ها خارج شدند

رفت و آمد زائران در سه مرز روان و بدون مشکل است / 80 هزار زائر از مرز ها خارج شدند