مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 20:532019-10-03دانش

گران تر بودن آموزش عالی دولتی نسبت به غیر دولتی  


رییس مؤسسه آموزش عالی تابران مشهد با اشاره به اینکه «آموزش عالی به خصوص آموزش عالی دولتی در کشور گران است»، گفت: دانشجوی دولتی بین 10 تا 25 میلیون تومان در کارشناسی برای دولت هزینه دارد، - رییس مؤسسه آموزش عالی تابران مشهد با اشاره به اینکه آموزش عالی به خصوص آموزش عالی دولتی در کشور گران است ، گفت: دانشجوی دولتی بین 10 تا 25 میلیون تومان در کارشناسی برای دولت هزینه دارد، در حالی که در دانشگاه های غیردولتی چه آزاد و چه غیر دولتی و غیر انتفاعی، هزینه دانشجوها در سال بین 3 تا 5 میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل مطلب زاده در دیدار روسای دانشگاه های خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: ما در کشور 358 دانشگاه غیر دولتی مستقل داریم که 312 دانشگاه در حال حاضر فعال هستند.

در استان نیز 31 دانشگاه مستقل غیر انتفاعی داریم که 22 مورد در مشهد مستقر بوده و 40 هزار دانشجو در استان و 36 هزار دانشجو در مشهد داریم.

در این موسسات 800 عضو هیات علمی تمام وقت و 1500 کارمند مشغول به کار هستند.

وی بیان کرد: آمار کشور بر اساس اطلاعات موسسه پژوهش و برنامه ریزی، نشان می دهد که ما در سال تحصیلی گذشته 3 میلیون و 600 هزار دانشجو داشتیم که 75 درصد در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران تر بودن آموزش عالی دولتی نسبت به غیر دولتی  

گران تر بودن آموزش عالی دولتی نسبت به غیر دولتی