مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-03اقتصادي

محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟


طرفداران برخی از مدل خودروهای تولید شده توسط شرکت های خودروسازی در جهان در برخی از کشورهای اروپایی بیشتر از سایر رقبای آنهاست.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت بازار فروش خودرو در کشورهای اروپایی، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران همواره با بررسی آمارهای مربوط به فروش و عرضه خودرو، به انتشار گزارش های مختلفی درباره پرفروش ترین، محبوب ترین و پرطرفدارترین خودروهای قابل دسترسی و عرضه می پردازند که نظر خیل عظیمی از مشتریان بازارهای جهانی خودرو را به سمت و سوی خود جلب می کند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت autocar آمده است، در زیر به مروری بر پرطرفدارترین خودروهای عرضه شده در کشورهای اروپایی خواهیم پرداخت: اتریش: فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) بعد از گلف به عنوان محبوب ترین مدل خودروی فورخته شده در بازار اتریش در سال جاری میلادی، فولکس واگن پولو و اشکودا اوکتاویا قرار گرفته اند.

کرواسی: اشکودا اوکتاویا (Skoda Octavia) بعد از اشکودا اوکتاویا، رنو کلیو و فولکس واگن پولو قرار گرفته اند که از ابتدای سال 2019 میلادی تاکنون، در جایگاههای اول تا سوم پرفروش ترین مدل خودروهای فروخته شده در بازار کرواسی ایستاده اند.

جمهوری چک: اشکودا اوکتاویا (Skoda Octavia) نکته جالبی که در مورد محبوب ترین خودروهای فروخته شده در بازار کشور جمهوری چک به چشم می خورد، آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟

محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟