مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 07:392019-10-03اقتصادي

پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس


پورشه تایکان یکی از بزرگترین رقبای اروپایی تسلای آمریکایی محسوب می شود که انتظار می رود بتواند سهم آن را در بازارهای جهانی تصاحب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آنکه شرکت خودروسازی تسلاموتورز با برنامه های جاه طلبانه و بلندپروازانه خود نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان بازارهای جهانی خودرو و همچنین طرفداران محیط زیست را به سمت و سوی خود جذب کرد و توانست با معرفی و عرضه خودروهایی نظیر تسلا مدل 3 ، مدل اس و مدل ایکس در بازار فروش خودروهای الکتریکی سوپراسپرت، لوکس و قدرتمند یکه تازی کند و با کنار زدن تعداد زیادی از خودروسازان و رقبای دیرینه خود، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی علی الخصوص آمریکای شمالی، اروپا و چین را به خود اختصاص دهد.

پورشه تایکان کمتر از یک ماه پیش بود که توسط این شرکت خودروسازی آلمانی معرفی و رونمایی شد و حالا بر اساس گزارش وب سایت fortune، بعد از چهار سال تلاش پورشه برای توسعه و طراحی این خودرو، تولید پورشه تایکان آغاز شده است تا به عقیده کارشناسان و تحلیلگران بتواند با عرضه در بازارهای جهانی، تسلا مدل اس را به چالش بکشاند و سهم آن را تصاحب کند.

پورشه تایکان به صورت یک خودروی سدان اسپرت چهار در طراحی شده است که در ابتدا قرار است در دو نسخه توربو و توربو اس به مرحله تولید برسد و در اختیار مشتریان و علاقمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس

پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس