مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 12:322019-10-02بين الملل

ترامپ 3 بار درخواست عبدالمهدی برای ملاقات را رد کرده است


منابع بسیار مطلع در بغداد فاش کردند، دولت آمریکا درخواستی از طرف عراق را سه بار جواب رد داده است.

- "ترامپ 3 بار درخواست عبدالمهدی برای ملاقات را رد کرده است" منابع بسیار مطلع در بغداد فاش کردند، دولت آمریکا درخواستی از طرف عراق را سه بار جواب رد داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع بسیار آگاه در بغداد به ایندپندنت عربی گفتند، دولت آمریکا درخواستی عراقی که سه بار تکرار شده و درباره امکان استقبال از عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق در کاخ سفید و دیدار با دونالد ترامپ بوده را رد کرده است.

به گفته این منابع، دولت آمریکا به نظر می رسد از اینکه عادل عبدالمهدی در مناقشه کنونی آمریکا با ایران در منطقه طرف ایران را گرفته، خشمگین است.

در حالی که برهم صالح، رییس جمهوری عراق اخیرا در کاخ سفید میهمان ترامپ بود و در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در کنار ترامپ نشست و رایزنی کرد اما عادل عبدالمهدی در چین بود و توافقنامه های اقتصادی را به امضا می رساند که به منافع شرکت های آمریکایی در عراق ضرر می زنند.

همچنین نخست وزیر عراق موضع خود را درباره دست داشتن اسراییل در حملات هماهنگ شده علیه انبارها و تاسیسات نظامی حشد شعبی در عراق علنی کرده و دیگر نمی گوید دست داشتن اسراییل در این حملات بعید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ 3 بار درخواست عبدالمهدی برای ملاقات را رد کرده است

ترامپ 3 بار درخواست عبدالمهدی برای ملاقات را رد کرده است