مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 06:102019-10-02سياسي

عزل شهردار اهر در خوان هیئت تطبیق


به دنبال عزل کمال امید شهردار اهر توسط شورای شهر اهر در جلسه یکشنبه شب خود به دلیل عدم اقامت در محل خدمت خود، که یکی از شرایط احراز صلاحیت برای شهرداری می باشد این مصوبه شورای شهر برای طی مراحل قانونی به شورای تطبیق ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، زاهد محمودی فرماندار اهر در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وصول مصوبه شورای شهر اهر به هیئت تطبیق اعلام کرد کمال امید شهردار فعلی اهر تا اعلام نظر قطعی هیئت تطبیق در سمت خود باقی خواهد ماند و در زمان مدت دو هفته ای، طی هفته آینده مدارک و بررسی های لازم در مورد مصوبه شورای اسلامی شهر جمع آوری و نظر نهایی هیئت در مهلت مقرر اعلام خواهد شد.

وی افزود: هفته آینده نظر قطعی هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی در مورد مصوبه شورای شهر اهر مبنی بر عزل یا عدم عزل شهردار اهر به اطلاع عموم خواهد رسید.

این مقام مسئول افزود: بر اساس ماده 80 قانون شوراها، هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان (متشکل از فرماندار، رییس دادگستری و نماینده شورای اسلامی استان)، طبق قانون دو هفته فرصت دارد تا در مورد مغایرت یا عدم مغایرت مصوبات شوراهای اسلامی نظر خود را اعلام نظر کنند.

وی یادآور شد: در مورد مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر اهر در مورد عزل شهردار اهر نیز پس از دریافت مصوبه بلافاصله جلسه هیئت تطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل شهردار اهر در خوان هیئت تطبیق

عزل شهردار اهر در خوان هیئت تطبیق