مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مهر 1398 ساعت 00:482019-09-29اجتماعي

تبلیغات گردشگری جان مردم را به خطر انداخته


به دنبال «چندین مورد حوادث غرق شدگی، تلفات جانی و یا صدمه بدنی»، مدیرکل امور حقوقی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بخشنامه کرد که در تبلیغ و معرفی جاذبه های گردشگری، - به دنبال چندین مورد حوادث غرق شدگی، تلفات جانی و یا صدمه بدنی ، مدیرکل امور حقوقی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بخشنامه کرد که در تبلیغ و معرفی جاذبه های گردشگری، مخاطرات و هشدارها، روشن و برجسته درج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنوان این بخشنامه ضرورت اعلام مخاطرات در اماکن تاریخی ـ فرهنگی و مناطق گردشگری مورد بازدید عموم است.

مدیرکل امور حقوقی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که آن را اوایل شهریورماه ابلاغ کرده است، کارکرد این بخشنامه را بیشتر پیشگیری از حوادث و صدمات بدنی و خسارات جانی گردشگران می داند، اما این طور که از محتوای بخشنامه برمی آید وقوع حوادثی در طبیعت و دعوی حقوقی علیه این وزارتخانه، انگیزه اصلی این حکم بوده است.

در یک دهه اخیر تلاش برای تغییر ذائقه سفر مردم با نمایش زیبایی های بیشتر از ایران و به تصویر کشیدن ماجراجویی ها در مناطق بکر و دور از دسترس همراه با تزریق هیجان بدون اشاره به هر نوع اطلاعات کاربردی دیگر و اقدامات محافظتی و ایمنی، نه تنها باعث شده برخی مناطق بکر در دسترس عموم مردم قرار بگیرند و با مخاطرات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات گردشگری جان مردم را به خطر انداخته

تبلیغات گردشگری جان مردم را به خطر انداخته