مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 16:082019-09-29فرهنگي

استاد موید؛ یکی از قله های درخشان ادب و فرهنگ گیلان


معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان، استاد محمدحسین مهدوی را یکی از قله های درخشان ادب و فرهنگ گیلان دانست و گفت: دریافت نشان درجه یک هنری نشان دهنده نقش برجسته استاد موید در عرصه فرهنگ و هنر و ادب و عرفان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فرختار در دیدار کارکنان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان با استاد محمدحسین مهدوی(م.

موید)، تاریخ غنی و فرهنگ دیرپای کشور اسلامی ایران را خاستگاه مفاخر ارزشمند و بلندمرتبه دانست و اظهار کرد: چهره های علمی و فرهنگی و ادبی و مذهبی ایران در حوزه های مختلف علوم و فنون و طب و حکمت و فلسفه و معارف خدمات و آثار ارزنده ای از خود به جا گذاشته اند.

وی گسترش فرهنگ پاسداشت مقام و مرتبه گنجینه های علم و ادب و عرفان به منظور الگوبرداری از سبک زندگی این بزرگواران در محیط های علمی و دانشگاهی و انتقال آن به نسل جوان دانشجو را یکی از اولویت های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی دانست و اضافه کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان مفتخر است که اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی تحت عنوان دیدار با مفاخر کند تا با استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای شناسایی و معرفی فرهیختگان، بزرگان، دانشمندان و اندیشمندان افتخارآفرین ایران زمین و دیار گیلان گامی موثر و مفید بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد موید؛ یکی از قله های درخشان ادب و فرهنگ گیلان

استاد موید؛ یکی از قله های درخشان ادب و فرهنگ گیلان