مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 14:282019-09-29حوادث

کشف و شناسایی تیم اینستاگرامی فروش انواع طلسم و دعانویسی در بندرعباس


رییس پلیس فتا استان از کشف پرونده کلاهبرداری و شناسایی فردی جوان و همدستان وی به دلیل دست آویزسازی فروش طلسمات و دعانویسی در شبکه های اجتماعی مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی اصغر افتخاری در این خصوص اظهار کرد: با مراجعه خانمی از شهرستان بندرعباس و طرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی،پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: شاکیه به علت مشکلات زناشویی با مشاهده تبلیغات کذب و دغل کارانه در صفحه ای از اینستاگرام، اقدام به پرداخت هزینه برای خرید انگشتر نگین دار با رکاب طلا و به ظاهر طلسم موکل دار می کند.

وی بیان کرد: متهم در چند نوبت به بهانه های واهی مبلغ 12 میلیون تومان از فرد مونث به شیوه کارت به کارت دریافت می کند ولی انگشتر مذکور ارسال نمی شود و تنها کلیپی اختصاصی از بساط سحر و جادو با شمع های روشن، نوشته ها و تصاویر نامفهوم از طریق واتس آپ برای مشتری اغفال شده ارسال می کند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مالک پیج اینستاگرام با لفاظی های کلامی از قبیل علوم غریبه، ضمانت کتبی، اخذ مجوز از عالم مذهبی مشهور در عراق، برگزاری جلسات حضوری و تلفنی، قدرت های طلسم به همراه چت های ساختگی از رضایت مشتریان اقدام به جذب مشتری و اعتمادسازی می کند، سپس ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و شناسایی تیم اینستاگرامی فروش انواع طلسم و دعانویسی در بندرعباس

کشف و شناسایی تیم اینستاگرامی فروش انواع طلسم و دعانویسی در بندرعباس