مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 11:082019-09-29اقتصادي

جایگاه نامناسب اصفهان در چک های برگشتی


استان اصفهان از نظر جایگاه چک های برگشتی در وضعیت نامناسبی قرار دارد که این مسئله بر روند کار فعالان اقتصادی، شأن و منزلت اصفهان تأثیر منفی خواهد داشت.

- استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر جایگاه چک های برگشتی در وضعیت نامناسبی قرار دارد که این مسئله بر روند کار فعالان اقتصادی، شأن و منزلت اصفهان تأثیر منفی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، عباس رضایی در هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، با ابراز نگرانی از گزارش منتشرشده برخی رسانه ها مبنی بر وضعیت قرمز چک های برگشتی در اصفهان، اظهار کرد: بر طبق این گزارش استان اصفهان ازنظر جایگاه چک های برگشتی در وضعیت نامناسبی قرار دارد که این مسئله بر روند کار فعالان اقتصادی و شأن و منزلت اصفهان تأثیر منفی خواهد داشت.

وی خواستار تشکیل کمیته بررسی موضوع مذکور متشکل از دادگستری، استانداری، بانک ها و اتاق بازرگانی اصفهان شد و تصریح کرد: گزارش هایی در خصوص برخی عملکردهای صندوق تأمین اجتماعی به مدیریت استان ارائه شده که لازم است با راستی آزمایی موضوعات، راهکار کارشناسی شده ارائه شود.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ترسیم جنگ اقتصادی و تلقی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان به مثابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه نامناسب اصفهان در چک های برگشتی

جایگاه نامناسب اصفهان در چک های برگشتی