مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 10:232019-09-29فرهنگي

واکنش مدیرعامل برج میلاد به تحریم صنف تولیدکنندگان آثار موسیقی


مدیرعامل برج میلاد با اعلام حمایت از موسیقی کلاسیک، فاخر و سنتی گفت: نباید به موسیقی نگاه تجاری داشت و در همین راستا نسبت به گذشته تخفیف های ویژه ای را برای اجرای موسیقی اصیل ایرانی در نظر گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مجتبی توسل _ مدیرعامل برج میلاد _ به دنبال تحریم صنف تولیدکنندگان آثار موسیقی توضیح داد: موسیقی سهم انکار ناپذیری در فرهنگ جامعه دارد، بنابراین باید آن را از رانت و تجارت و دلالی دور نگاه داشت.

او با بیان اینکه موسیقی هنر مردمی است و باید در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد ، افزود: یکی از اهداف برج میلاد به عنوان مرکز دیپلماسی فرهنگی و هنری، حمایت از توسعه فرهنگ و هنر این مرز و بوم است و در همین راستا نسبت به گذشته تخفیف های ویژه ای را برای اجرای موسیقی اصیل ایرانی در نظر گرفته ایم.

توسل خاطرنشان کرد: همچنین اگر تهیه کنندگان کنسرت های فاخر حاضر به برگزاری کنسرت رایگان برای علاقه مندان موسیقی باشند، ما نیز در همراهی با این حرکت ارزشمند می توانیم سالن محل برگزاری را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار دهیم.

او ادامه داد: بدیهی است که این تخفیفات و تسهیلات ویژه به کسانی که نگاه تجاری به موسیقی دارند تعلق نمی گیرد و آنها می توانند طبق روال عادی و بدون امتیاز خاصی از سالن های برج می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل برج میلاد به تحریم صنف تولیدکنندگان آثار موسیقی

واکنش مدیرعامل برج میلاد به تحریم صنف تولیدکنندگان آثار موسیقی