مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 09:232019-09-29بين الملل

حمله جنگنده های امارات به نیروهای تحت امر منصور هادی در عدن


وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در سخنانی گفت که جنگنده های امارات در جریان درگیری نیروهای دولت مستعفی با شورای انتقالی جنوب یمن در عدن نیروهای این دولت را هدف قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، محمد الحضرمی، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن در جریان هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با اشاره به تحولات اخیر در جنوب این کشور، اظهار کرد، شورای انتقالی جنوب علیه دولت مستعفی شورش کرد و قوانین این دولت در عدن را زیر پا گذاشت.

وی افزود: نیروهای ما درجریان مقابله با نیروهای شورای انتقالی جنوب توسط جنگنده های امارات هدف قرار گرفتند و این اقدام به منزله انحراف از اهداف ائتلاف عربی است.

الحضرمی در ادامه مدعی شد که نیروهای جنبش انصارالله تمامی چیزهای زیبا را در یمن تخریب کرده اند! وزیر خارجه دولت مستعفی در ادامه از عربستان که ائتلاف متجاوز عربی را رهبری می کند، تشکر و قدردانی کرد.

در همین راستا، صالح الجبوانی، وزیر حمل و نقل دولت عبدربه منصورهادی، رییس جمهوری مستعفی یمن نیز گفته بود که این دولت تمامی اسناد مربوط به ارتباط امارات با القاعده و داعش برای هدف قرار دادن تجهیزات نیروهای دولت مستعفی در شبوه و أبین را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جنگنده های امارات به نیروهای تحت امر منصور هادی در عدن

حمله جنگنده های امارات به نیروهای تحت امر منصور هادی در عدن