مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 12:282019-09-28سياسي

بهره برداری از ساختمان جدید مرکز توانبخشی جانبازان یزد تا دهه فجر


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ابراز امیدواری کرد که پس از سال ها پیگیری برای ساخت و تکمیل ساختمان جدید و استاندارد مرکز توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی یزد، - این مرکز در صورت همکاری پیمانکار تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان یزد در راه حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از حریم ولایت و وطن در عرصه های مختلف 9 هزار و 685 جانباز داشته است که از این تعداد 173 نفر در گروه جانبازان بالای 70 درصد قرار دارند.

21 نفر از جانبازان 70 درصد استان نیز دچار ضایعات نخاعی از دوران جنگ تحمیلی هستند که هم اکنون در مرکز توانبخشی ثامن الائمه(ع) یزد نگهداری و از خدمات درمانی و فرهنگی این مرکز بهره مند می شوند.

البته سالهاست که ساختمان قدیمی و غیراستاندارد این مرکز ارائه خدمات مناسب به این جانبازان را با دشواری ها و مشکلاتی مواجه کرده لذا طی سال های گذشته وعده های مختلفی در رابطه با ساخت مرکزی استاندارد در مجاورت ساختمان فعلی از سوی مسئولان استان داده می شد تا این که سرانجام، عملیات عمرانی این مرکز همزمان با سالروز فتح خرمشهر در سال جاری با حضور مسئولان آغاز شد.

بازه زمانی اجرای این طرح که در زمینی به مساحت 600 مترمربع و در سه طبقه برای بهره برداری و استفاده جانبازان ضایعه نخاعی در حال ساخت است، هشت ماه در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ساختمان جدید مرکز توانبخشی جانبازان یزد تا دهه فجر

بهره برداری از ساختمان جدید مرکز توانبخشی جانبازان یزد تا دهه فجر