مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 14:482019-09-26بين الملل

پلیس مالزی 15 تن را به اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد


پلیس مالزی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، 15 تن را که اکثرا شهروندان اندونزی هستند به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

- پلیس مالزی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، 15 تن را که اکثرا شهروندان اندونزی هستند به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مالزی از ژانویه سال 2016 میلادی علیه افراد مسلح متحد با داعش سری حملاتی را در جاکارتا، پایتخت اندونزی ترتیب داد و در حالت فوق العاده به سر می برد.

ایوب خان مایدین پیجای، رییس پلیس مقابله با تروریسم مالزی در بیانیه ای گفت: این مظنونین در چندین حمله در سراسر کشور در بازه زمانی از ژوییه تا سپتامبر بازداشت شده اند.

این پرونده شامل یک شهروند اندونزیایی 25 ساله است که پلیس مالزی معتقد است به عنوان تسهیل کننده برای یک خانوده پنج نفره که در دسامبر سال 2018 میلادی حمله انتحاری را به کلیسایی در جولو، واقع درجنوب فیلیپین انجام دادند، عمل کرده است.

رییس پلیس مقابله با تروریسم مالزی گفت: این مظنون همچنین ظاهرا سرمایه هایی را برای گروه مائوتی تامین کرده که در سال 2017 میلادی کنترل شهر ماراوی در فیلیپین را به مدت پنج ماه برعهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مالزی 15 تن را به اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد

پلیس مالزی 15 تن را به اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد