مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 11:582019-09-25اجتماعي

گسترش همکاری های جهاددانشگاهی و شهرداری اردبیل برای توسعه گردشگری سلامت


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: احداث مجتمع سلامت جزء اولویت های جهاددانشگاهی است و این امر می تواند فعالیت های بهداشتی، درمانی و گردشگری استان را ارتقا دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران اوچی اردبیلی در دیدار با شهردار اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی با شناسایی مناسب ظرفیت های گردشگری استان، احداث و راه اندازی مجتمع سلامت را پیگیری می کند که تسریع روند اجرای آن، همکاری متولیان را می طلبد.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری به عنوان محور توسعه استان، تصریح کرد: جهاددانشگاهی با راه اندازی مرکز درمان ناباروری گام های مثبتی در جهت رفع نیاز استان برداشته است و در حال حاضر توسعه فعالیت ها و تهیه فضای فیزیکی مناسب و استاندارد برای این بخش نیاز به همکاری و حمایت دستگاه های اجرایی دارد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از 30 درصد تردد ها از مرز بیله سوار به قصد سلامت انجام می گیرد به همین خاطر راه اندازی مجتمع سلامت توسط جهاددانشگاهی علاوه بر ارائه خدمات به زوجین نابارور می تواند مشکلات کشورهای همسایه را نیز برطرف کند و حوزه توریسم سلامت استان توسعه دهد.

اوچی اردبیلی یادآور شد: ایجاد مجتمع سلامت علاوه بر فراهم کردن فضای مناسب و استاندارد برای ارائه خدمات درمان ناباروری، زمینه خوبی را برای بومی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های جهاددانشگاهی و شهرداری اردبیل برای توسعه گردشگری سلامت

گسترش همکاری های جهاددانشگاهی و شهرداری اردبیل برای توسعه گردشگری سلامت