مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 16:082019-09-22اجتماعي

ماه مهر آمد، هم شاگردی سلام


ماه مهر هم آمد و تابستان ورق آخر را خورد و تمام شد، امروز غنچه ها و شکوفه ها به مدرسه رفتند تا سر کلاس های درس سال جدید تحصیلی را آغاز کنند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان، پاییز با خود شور و نشاط آورد و قاصدک های ماه مهر حامل این پیام وصف ناشدنی اند که مدرسه ها در آستانه بازگشایی دوباره هستند، مدرسه هایی که در گرمای تابستان خسته و خواب آلود، باز دوباره بیدار شدند، مدرسه هایی که سه ماه را تا آمدن روزی چون فردا (اول مهر و آغاز سالتحصیلی) در انتظار نشسته اند، انگار مدرسه ها آرزویشان به سر آمده و وقت آن رسیده که دیگر از تنهایی درآیند و پر از سر و صدا و شادی شوند، مدرسه ها به خاطر ورود یک عالمه دوست به خود می بالند، یک عالمه دوست کوچک و بزرگ از فرزندان ساکنان مهرورز ایران زمین .

همین فرداست که پس از نزدیک به صد روز فاصله، اینک دلنشین ترین آهنگ زندگی(زنگ مدرسه) به فصل فاصله ها پایان می دهد و خاطره انگیزترین دوران زندگی، دوباره آغاز می شود، اینجاست که خواب تابستانی میز و نیمکت های چوبی شکسته می شود و در شلوغی دیدار هم شاگردی های سال قبل جان می گیرد، سکوت حیاط مدرسه در هیاهوی دانش آموزان خوشحال، می شکند.

درختان در خیابان ها و کوچه ها آماده می شوند تا با شوق، برگهای رنگارنگشان را چون کاغذهای رنگی و گلهای زیبا و رنگارنگ بر سر کودکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مهر آمد، هم شاگردی سلام

ماه مهر آمد، هم شاگردی سلام