مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-20فرهنگي

«مارگارت اتوود» صدرنشین پرفروش ها شد


جدیدترین فهرست رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز در حالی اعلام شد که نام آثار جدید «مارگارت اتوود» و «استفن کینگ» در آن به چشم می خورد.

- جدیدترین فهرست رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز در حالی اعلام شد که نام آثار جدید مارگارت اتوود و استفن کینگ در آن به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وصیت ها نوشته مارگارت اتوود که دهم سپتامبر در کتاب فروشی های کشورهای مختلف منتشر شد، در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش های داستانی (hard cover) نشریه نیویورک تایمز موفق شد رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند را کنار بزند و در صدر فهرست قرار بگیرد.

رمان وصیت ها که در حقیقت دنباله ای برای رمان معروف سرگذشت ندیمه محسوب می شود و داستان وقایع 15 سال پس از سرگذشت ندیمه را روایت می کند، در چند ماه اخیر و پیش از آن که منتشر شود در فهرست نامزدهای جوایز ادبی همچون بوکر و گیلر قرار گرفت.

نشریه گاردین نیز اخیرا در گزارشی از فروش 100 هزارنسخه ای این رمان در عرض یک هفته در فروشگاه های سراسر بریتانیا خبر داده بود.

مارگارت اتوود شاعر، داستان نویس و نویسنده چند کتاب کودک است.

او که اکنون یکی از سرشناس ترین نویسندگان و منتقدان ادبی کاناداست، جایزه های ادبی فراوانی را در کارنامه ادبی خود ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مارگارت اتوود» صدرنشین پرفروش ها شد

«مارگارت اتوود» صدرنشین پرفروش ها شد