مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 15:482019-09-18اقتصادي

شهرداری 3.5 سال است که آب بهای پارک چیتگر را نپرداخته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا احمدنسب قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأیید قطع آب پارک چیتگر اظهار داشت: حدود 3 سال و نیم است که شهرداری منطقه 22 تهران یک ریال هم بابت آب بهای پارک چیتگر پرداخت نکرده و همکاران ما در شرکت تأمین .

- قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب تهران آمادگی کامل دارد که با ورود شهرداری و توجه آنها به ضرورت پرداخت آب بها، برای حل مشکل آب چیتگر اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا احمدنسب قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأیید قطع آب پارک چیتگر اظهار داشت: حدود 3 سال و نیم است که شهرداری منطقه 22 تهران یک ریال هم بابت آب بهای پارک چیتگر پرداخت نکرده و همکاران ما در شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران نهایت همکاری را تاکنون در این زمینه داشته اند، به طوری که موضوع را صورت جلسه کردند و توافقات فی مابین در این زمینه را پیگیری کردند، اما تمامی اقدامات نهایتا منتج به نتیجه نشده و همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان تهران علی رغم میل باطنی مجبور شدند آب پارک چیتگر را قطع کنند.

وی افزود: نکته جالب اینجاست که بعد از قطع آب هم شاهد هستیم که هیچ اقدام موثری از سوی شهرداری منطقه 22 جهت پرداخت بدهی های معوق و وصل مجدد آب انجام نشده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری 3.5 سال است که آب بهای پارک چیتگر را نپرداخته

شهرداری 3.5 سال است که آب بهای پارک چیتگر را نپرداخته