مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-18سياسي

کنسرت عاشورایی سراج در برج میلاد


مدیرعامل برج میلاد از برگزاری دومین سوگواره موسیقایی عاشورا در این مجموعه خبر داد و گفت که برج میلاد میزبان سوگواره موسیقایی عاشورا با اجرای «حسام الدین سراج» است.

- مدیرعامل برج میلاد از برگزاری دومین سوگواره موسیقایی عاشورا در این مجموعه خبر داد و گفت که برج میلاد میزبان سوگواره موسیقایی عاشورا با اجرای حسام الدین سراج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مجتبی توسل ـ مدیرعامل برج میلاد ـ با اعلام این خبر گفت: امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است.

وی افزود: کنسرت وداع به خوانندگی حسام الدین سراج و رهبری ارکستر، توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی 5 تا 7 مهر ماه و به صورت رایگان برای علاقه مندان به این سبک از موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

در این سوگواره موسیقایی هشت ترک با همراهی حسام الدین سراج اجرا می شود و قطعاتی نیز به صورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط وحید جلیلوند (کارگردان و صداپیشه) اجرا خواهد شد.

توسل بیان کرد که این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می شود؛ چرا که قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت عاشورایی سراج در برج میلاد

کنسرت عاشورایی سراج در برج میلاد