مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 01:232019-09-17اقتصادي

قیمت این روزهای لوازم التحریر اجباری


اکثر مشتریان و متقاضیان این دوره از نمایشگاه پاییزه لوازم التحریر در کردستان معتقدند که گرانی قیمت ها بیش از پیش بر روی قدرت خرید آن ها نسبت به سال های گذشته تاثیر گذاشته است و نمی توانند همچون قبل لوازم مورد نیاز فرزندان خود را برای مدرسه تهیه کنند.

- گزارش میدانی ایسنا از نمایشگاه لوازم التحریر در کردستان؛ قیمت این روزهای لوازم التحریر "اجباری" اکثر مشتریان و متقاضیان این دوره از نمایشگاه پاییزه لوازم التحریر در کردستان معتقدند که گرانی قیمت ها بیش از پیش بر روی قدرت خرید آن ها نسبت به سال های گذشته تاثیر گذاشته است و نمی توانند همچون قبل لوازم مورد نیاز فرزندان خود را برای مدرسه تهیه کنند.

نمایشگاه عرضه لوازم التحریر، هر سال پاییز به مناسبت بازگشایی مدارس در استان کردستان همچون سایر استان های دیگر برپا می شود و خانواده ها برای تهیه اقلام مورد نیاز مدرسه فرزندانشان به این نمایشگاه ها رجوع می کنند.

امسال در حالی این نمایشگاه برگزار شد که گران شدن ارز بر تولیدکنندگان و فروشندگان این صنف مانند بسیاری از حوزه های دیگر تاثیر گذاشته است.

غرفه داران این نمایشگاه نیز از اینکه مجبور شده اند تحت تاثیر شرایط اقتصادی، قیمت محصولات خود را افزایش دهند، احساس خوشایندی ندارند و برخی از آنها وضعیت فروش را نسبت به دوره های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت این روزهای لوازم التحریر اجباری

قیمت این روزهای لوازم التحریر اجباری