مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-17اقتصادي

تب دلار در بازار کیف و کفش افتاد


کوچک شدن سهم چشم بادامی ها از بازار کیف و کفش اصفهان همان قدر که رونق کارگاه های تولیدی سومین قطب کیف و کفش کشور را نوید می دهد، با گرانی مواد اولیه ای که با دلار خریداری می شود، - همراه شد و نگذاشت که کام مصرف کنندگان نیز با استفاده از کالای داخلی شیرین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، رفت وآمد در بازار کیف و کفش اصفهان جان تازه ای گرفته است و مشتریانی که در فصل های گذشته به دلیل گرانی قیمت ها از خرید منصرف می شدند، این روزها سری به خیابان های مرکز، جنوب یا شمال شهر می زنند تا دانش آموزان را با کیف و کفش نونوار راهی مدرسه کنند اما بسیاری از خانواده ها قیمت ها را سرسام آور و غیرقابل باور می دانند به ویژه نرخ کفش که نسبت به مهر پارسال جهش قابل توجهی یافته و خانواده ها را ناگزیر می کند برای خرید یک جفت کفش بچه گانه بین 70 تا 150 هزار تومان هزینه کنند.

با گشت وگذاری در خیابان سپه، چهارباغ پایین و حتی خیابان نظر شرقی نیز می توان برچسب قیمت های 100 تا 150 هزارتومانی قیمت را بر روی کفش هایی با جنس و مدل های نه چندان خاص دید.

کیف های 30 تا 160 هزارتومانی رییس اتحادیه سراجان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، میانگین قیمت کیف مدرسه در بازار را بین 30 تا 160 هزار تومان اعلام کرد و افزود: ممکن است کیف های 200 تا 300 هزارتوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب دلار در بازار کیف و کفش افتاد

تب دلار در بازار کیف و کفش افتاد