مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 16:032019-09-07سياسي

عکس های سلفی خود را با افکتینو بسازیم


همه ی ما از اولین باری که واژه ی سلفی به گوشمان خورده تا به امروز هزاران مدل از این عکس را از خود گرفته ایم! اما مطمئنا در بین این هزاران عکس تعداد کمی همان عکسی شده اند که ما می خواستیم!  - همه ی ما از اولین باری که واژه ی سلفی به گوشمان خورده تا به امروز هزاران مدل از این عکس را از خود گرفته ایم! اما مطمئنا در بین این هزاران عکس تعداد کمی همان عکسی شده اند که ما می خواستیم!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام افکتینو، با توجه به گسترش استفاده از عکس های سلفی، پروفایل ساز افکتینو(www.

effectino.

com) در ورژن جدید خود افکت های مخصوص برای عکس پروفایل را ایجاد کرده است.

دراین متن ضمن معرفی روش های و تکنیک هایی ایجاد عکس های سلفی، شما را با ویژگی های جدید به صورت سلفی در بین افراد رواج پیدا کرد.

4 دلیلی که موجب می شود افراد عکس سلفی بگیرند؟ همه ما عکس سلفی می گیریم اما برخی از افراد بیش از دیگران این کار را انجام می دهند.

از آن جایی که امروزه اکثر افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند، همواره دوربینی در دسترس دارند که هر لحظه به راحتی می توانند از خود عکس بگیرند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و شاهد تعداد لایک ها و نظرات از سوی دوستان و فالورهای خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های سلفی خود را با افکتینو بسازیم

عکس های سلفی خود را با افکتینو بسازیم