مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 11:132019-09-07پزشكي

مصرف ویپ را قطع کنید!


مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا هشدار داد که با وجود قطعی نشدن نتایج بررسی اثرات دستگاههای ویپ ، مصرف آنها باید متوقف شود.

- مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا هشدار داد که با وجود قطعی نشدن نتایج بررسی اثرات دستگاههای "ویپ"، مصرف آنها باید متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک کرانچ، ابتلا به بیماری های ریوی ناشی از مصرف ویپ و سیگارهای الکترونیکی در بسیاری از جوامع در حال گسترش است و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) هشدار داده تا زمانی که بررسی در مورد علت های آن ادامه دارد، از این محصول استفاده نشود.

دانا مینی دلمن (Dana Meaney Delman)، مدیر پروژه رسیدگی به این مشکل در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری گفت: مرکز کنترل و پیشگیری بیماری، ایالات و افراد دیگری با همکاری یکدیگر در حال بررسی این مشکل هستند اما تاکنون، هیچ دلیل قطعی برای آن ثبت نشده است.

ویپ و سیگار الکترونیکی، مواد شیمیایی و مخدر گوناگونی را در خود جای داده اند که شاید مصرف کنندگان از وجود آنها در محصولات مورد استفاده خود باخبر نباشند.

ما با بررسی شواهد بالینی و آزمایشگاهی که تا به امروز به دست آمده اند، به این باور رسیدیم که ممکن است قرار گرفتن در معرض یک ماده شیمیایی، با بیماری های ریوی در ارتباط باشند اما تاکید می کنیم که برای تشخیص محصولات یا مواد خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف ویپ را قطع کنید!

مصرف ویپ را قطع کنید!