مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-06بين الملل

واکنش حماس به اعلام کناره گیری گرینبلات از سمتش


جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به اعلام خبر کناره گیری جیسون گرینبلات، فرستاده صلح آمریکا به خاورمیانه از سمتش تاکید کرد که استعفای او موجب اصرار هرچه بیشتر ملت فلسطین برای مقابله با معامله قرن خواهد شد و مقاومت این طرح را برای همیشه زیر خاک مدفون می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حازم قاسم سخنگوی حماس در توییتی اظهار داشت که مقاومت ملت فلسطین قادر به ممانعت از اجرایی شدن معامله قرن است، زیرا مقاومت نوامبر سال گذشته موجب منحل شدن دولت بنیامین نتانیاهو شد و این رژیم را وارد بحرانی سیاسی کرد در حالی که دولت آمریکا هنوز معامله قرن را ارائه نداده بود و در حال حاضر گرینبلات از سمت خود کناره گیری می کند و ملت فلسطین همچنان بر مقابله با این طرح پافشاری بیشتر می کند و مقاومت این طرح را برای همیشه زیر خاک مدفون خواهد کرد.

کاخ سفید روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که جیسون گرینبلات، فرستاده صلح آمریکا به خاورمیانه و یکی از اعضای تیم دونالد ترامپ در تهیه طرح صلح موسوم به معامله قرن تا چند هفته دیگر از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که کناره گیری گرینبلات تاثیری در زمان رونمایی از بخش سیاسی معامله قرن نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به اعلام کناره گیری گرینبلات از سمتش

واکنش حماس به اعلام کناره گیری گرینبلات از سمتش