مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 16:132019-09-05سياسي

خط قرمزی در مقابله با فساد وجود ندارد


جانشین حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: هیچ نقطه و خط قرمزی در بحث مقابله با فساد وجود ندارد؛ چراکه قوای سه گانه در این زمینه متحد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر، اظهار کرد: وقتی از مردم مشکلات شان را می پرسند اغلب آنان بیکاری، گرانی و مشکلات معیشتی را عنوان می کنند که این نشان دهنده تشخیص درستی است که برطرف کردن مشکلات معیشتی و اشتغال از انتظارات مردم از مسئولان است.

وی با بیان این که زنجان استانی است که یک روز جولان گاه خوانین مختلف بوده که خیرات استان را به سمت خود می کشیدند و مردم نیز با بدبختی زندگی می کردند، افزود: بساط این خوانین با پیروزی انقلاب اسلامی که یک انقلاب مردمی بود، برچیده شد.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به این که به برکت انقلاب، در حال حاضر استان زنجان به نقطه ای رسیده است که در بعضی شاخص ها بالاتر از سایر مناطق کشور قرار دارد، افزود: این امر باید سبب شود سرچشمه امید در دل های ما روز به روز روشن شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که بخش عمده ای از سوگواری امام حسین (ع) که تبلور بیشتری دارد، برپایی مکتب های عزاداری است، اظهار کرد: مردم از چند روز مانده به آغاز ماه محرم در نقاط مختلف کشور خود را آماده ورود به این ماه پر حزن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزی در مقابله با فساد وجود ندارد

خط قرمزی در مقابله با فساد وجود ندارد