مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 08:432019-09-05اقتصادي

از ایجاد 4 رشته جدید در دانشگاه فنی وحرفه ای تا صدور احکام 120 عضو جدید هیات علمی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن اعلام برنامه های سال تحصیلی جدید این دانشگاه، گفت: برای رسیدن به استاندارد مناسب کارگاه هایمان به بیش از 3 هزار میلیارد تومان نیاز داریم، - اما هر سال حدود 30 میلیارد تومان به ما اختصاص داده می شود.

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت وگو با ایسنا، در مورد تجهیزات کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد: ما تابع اعتبارات سازمان برنامه و بودجه هستیم.

معتقدیم برای رسیدن به استاندارد مناسب، به بیش از 3 هزار میلیارد تومان نیاز داریم؛ اما هر سال حدود 30 میلیارد تومان به ما اختصاص داده می شود که پاسخگوی نیازهای کارگاهی و تجهیزاتی ما نیست.

وی اضافه کرد: ما در این زمینه تلاش می کنیم و امسال هم بنا داریم به نام طرح برند ملی سراغ بخش های خصوصی برویم، از کارگاه های متوسط، کوچک و بزرگ کشور دعوت کردیم تا کارگاه های ما را تجهیز کنند و هم خودشان و هم دانشجوهای ما استفاده کنند.

از طریق ظرفیت های بخش خصوصی صنعت، مقداری از این کمبودها را جبران می کنیم، اما نیاز ما در جای خود باقی بوده و نیازمند سرمایه گذاری ملی هستیم که مسئولان برنامه و بودجه نیز باید کمک کنند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص افزایش ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: امسال ظرفیت حدود 180 هزار نفر را پیش بینی کردیم که 120 هزار نفر کاردانی و بقیه کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایجاد 4 رشته جدید در دانشگاه فنی وحرفه ای تا صدور احکام 120 عضو جدید هیات علمی

از ایجاد 4 رشته جدید در دانشگاه فنی وحرفه ای تا صدور احکام 120 عضو جدید هیات علمی