مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 14:282019-09-03فرهنگي

معرفی نامزدهای نهایی جایزه «بوکر»


فهرست نامزدهای نهایی جایزه «بوکر» سال 2019 درحالی اعلام شد که نام رمان جدید خالق «داستان ندیمه» نیز در بین شش نامزد منتخب به چشم می خورد.

- فهرست نامزدهای نهایی جایزه بوکر سال 2019 درحالی اعلام شد که نام رمان جدید خالق داستان ندیمه نیز در بین شش نامزد منتخب به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، رمان وصیت ها نوشته مارگارت اتوود یکی از نامزدهای نهایی جایزه ادبی بوکر که قرار است سه شنبه هفته بعد منتشر شود درحقیقت دنباله ای بر رمان مشهور داستان ندیمه است.

زمانی که نام رمان وصیت ها به عنوان یکی از نامزدهای اولیه جایزه بوکر سال 2019 معرفی شد، هیئت داوران ترجیح دادند برای جلوگیری از فاش شدن داستان این رمان از ارائه هرگونه توضیحی درباره شخصیت و محوریت داستان خودداری کنند.

مارگارت اتوود ، نویسنده کانادایی پیش تر جایزه بوکر را در سال 2000 برای رمان آدمکش کور دریافت کرده بود.

بر اساس این خبر، از دیگر نامزدهای نهایی این دوره از جایزه بوکر می توان به رمان کیشوت نوشته سلمان رشدی که روایتی از دن کیشوت در آمریکای مدرن است و مونولوگ هزارصفحه ای اردک ها، نوبوریپورت نوشته لوسی المان اشاره کرد.

رمان اردک ها، نوبوریپورت که به روش جریان سیال ذهن نوشته شده در واقع مونولوگ درونی یک زن خانه دار اهل اوهایو است که درباره همه چیز از شام مهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نامزدهای نهایی جایزه «بوکر»

معرفی نامزدهای نهایی جایزه «بوکر»