مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 10:182019-09-03حوادث

ردپای زمین خواران در آتش سوزی های ساردوییه؟!


بخشدار ساردوییه چندی پیش مدعی شده بود که آتش سوزی های این بخش از توابع شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان عمدی بوده است و رد پای زمین خواران در این آتش سوزی ها پیداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشدار ساردوییه چندی پیش مدعی شده بود که آتش سوزی های این بخش از توابع شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان عمدی بوده است و رد پای زمین خواران در این آتش سوزی ها پیداست.

با توجه به این اخبار ایسنا از دستگاه قضا جیرفت پیگیر این موضوع شد.

رییس حوزه قضایی ساردوییه در گفت وگو با ایسنا از احضار عاملان آتش سوزی گسترده در منطقه گردشگری ساردوییه به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: برخورد سیستم قضایی استان با افرادی که عرصه های منابع طبیعی را تخریب می کنند، قاطع خواهد بود.

آیت قیصری با اشاره به بازدید خود به همراه نماینده مدیر کل منابع طبیعی جنوب استان کرمان از مناطقی که طی چند روز گذشته دچار آتش سوزی شده بود، گفت: پس از این حادثه گزارش اولیه از سوی منابع طبیعی به دادگاه ساردوییه تقدیم و با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خبر داد و گفت: دستور تحقیقات تکمیلی به فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی جنوب استان کرمان صادر شده است و در این رابطه تعدادی از عاملان آتش سوزی به دادگاه اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای زمین خواران در آتش سوزی های ساردوییه؟!

ردپای زمین خواران در آتش سوزی های ساردوییه؟!