مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 09:082019-09-01سياسي

610 محفل قرآنی در هیئات مذهبی استان کردستان برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی کردستان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ماه محرم، گفت: امسال 610 هیأت مذهبی در استان مراسم های عزاداری ماه محرم را برگزار می کنند.

- نورعلی خزاعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ماه محرم، اظهار کرد: امسال 610 هیأت مذهبی در استان در اجرای برنامه های سوگواری و عزدارای سرور و سالار شهیدان در سطح استان مشارکت دارند.

وی با اشاره به فعالیت 250 مبلغ و مبلغه در هیأت های مذهبی در طول ایام محرم افزود: همچنین در این ایام اعزام 250 مبلغ غیر بومی را نیز داریم.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان به برگزاری مراسم طشت گذاری طی امروز، پنجم شهریورماه در سریش آباد خبر داد و بیان کرد: در نخستین جمعه ماه محرم نیز 20 مکان آمادگی خود را برای برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در سطح شهرها و روستاهای استان اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ظرفیت بسیار خوب استان کردستان در مراسم عزاداری حسینی از مداحان بومی استان استفاده می شود، عنوان کرد: 500 مداح استان کردستان آمادگی خود را برای اجرای مداحی در ایام محرم اعلام کرده اند.

خزاعی به تجمیع دسته روی عزاداری ها در تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام کرد: 75 هیأت مذهبی تجمیع شده با کمک و پشتیبانی سایر هیئات مذهبی دسته روی عزاداری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

610 محفل قرآنی در هیئات مذهبی استان کردستان برگزار می شود

610 محفل قرآنی در هیئات مذهبی استان کردستان برگزار می شود