مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 15:332019-08-31سياسي

5 پروژه بهداشتی و درمانی در جیرفت افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز با حضور اصغر مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کمالی پور نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، - 5 پروژه بهداشتی و درمانی ظهر امروز با حضور اصغر مکارم، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز با حضور اصغر مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کمالی پور نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، عطاپور فرماندار جیرفت، 5 پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

اصغر مکارم ضمن گرامیداشت هفته دولت در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گنج آباد جیرفت اظهار داشت: مرکز جامع خدمات سلامت گنج آباد با اعتبار 13 میلیاردو 330 میلیون ریال و زیربنای 500 مترمربع به بهره برداری میرسد که بیش از 5 هزار و 200 نفر را تحت پوشش دارد و هشت بهورز در این مرکز ارائه خدمت می کنند.

وی افزود: همچنین امروز به طور همزمان سه پایگاه اورژانس جاده ای 115 دهنو فتح المبین، ده پیش و اسفندقه هر کدام با اعتباری بیش از 340 میلیون تومان و زیربنای 120 متر مربع افتتاح شدند و یک دستگاه آمبولانس با اعتباریک میلیاردو 260 میلیون تومان هم به 115 شهر ساردوییه اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه بهداشتی و درمانی در جیرفت افتتاح شد

5 پروژه بهداشتی و درمانی در جیرفت افتتاح شد