مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 09:482019-08-31بين الملل

شورای انتقالی جنوب یمن دولت مستعفی را مسئول عملیات های تروریستی عدن دانست


شورای انتقالی جنوب یمن (مورد حمایت امارات)، دولت مستعفی را کاملاً مسئول عملیات های تروریستی اخیر در عدن دانست و تاکید کرد، تروریسم داعش و القاعده تنها روی دیگر این دولت (مستعفی) و نهادهای آن است.

- شورای انتقالی جنوب یمن دولت مستعفی را مسئول "عملیات های تروریستی" عدن دانست شورای انتقالی جنوب یمن (مورد حمایت امارات)، دولت مستعفی را کاملاً مسئول عملیات های تروریستی اخیر در عدن دانست و تاکید کرد، تروریسم داعش و القاعده تنها روی دیگر این دولت (مستعفی) و نهادهای آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شورای انتقالی جنوب یمن در بیانیه ای تاکید کرد، گروهک های وابسته به تشکیلات تروریستی داعش عملیات های تروریستی را در عدن اجرا کردند که موجب زخمی شدن تعدادی از نیروهای مسلح و شهروندان شد.

در این بیانیه آمده است، با گذشت کمتر از 48 ساعت از پاکسازی استان عدن، روز جمعه گروهک های زیرزمینی داعش در برخی مناطق این استان چند عملیات تروریستی را اجرا کردند که موجب زخمی شدن تعدادی از نیروهای مسلح، نیروهای وابسته به شورای انتقالی جنوب، نیروهای مقاومت و شهروندان بی گناه شدند.

در بیانیه یاد شده آمده است: در دو عملیات تروریستی که در مناطق دار سعد و شیخ عثمان انجام شد، ایست های امنیتی، اجتماعات غیرنظامی و بازارها هدف قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انتقالی جنوب یمن دولت مستعفی را مسئول عملیات های تروریستی عدن دانست

شورای انتقالی جنوب یمن دولت مستعفی را مسئول عملیات های تروریستی عدن دانست