مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 15:182019-08-26فرهنگي

استفاده از ظرفیت مسابقه های استعدادیابی برای ارتقای پویانمایی


نشست برنامه سازان پویانمایی تلویزیون با حضور معاون سیما برگزار شد دراین نشست مرتضی میرباقری برای ارتقای هنر پویانمایی پیشنهاد کرد از ظرفیت های مختلف تلویزیون و برنامه هایی اختصاصی نظیر مسابقه های استعدادیابی یا دیگر تریبون ها نظیر آنچه در پخش برنامه .

- نشست برنامه سازان پویانمایی تلویزیون با حضور معاون سیما برگزار شد دراین نشست مرتضی میرباقری برای ارتقای هنر پویانمایی پیشنهاد کرد از ظرفیت های مختلف تلویزیون و برنامه هایی اختصاصی نظیر مسابقه های استعدادیابی یا دیگر تریبون ها نظیر آنچه در پخش برنامه های سینمایی از شبکه ها شاهد هستیم، استفاده شود و در شبکه های ملی به مسائل و دغدغه های فعالان این هنر صنعت پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مرتضی میرباقری معاون سیما در این نشست گفت: صحبت های حرفه ای شما برنامه سازان و نیز کارنامه حضورتان در جشنواره های داخی و خارجی حاکی از آن است که به دوره بلوغ پویانمایی رسیده ایم.

معاون سیما درباره اهمیت تکمیل چرخه هنر صنعت پویانمایی اظهار کرد: پویانمایی را باید یک چرخه کامل در نظر گرفت وقتی شما اثری را تولید می کنید، فعالیت های تکمیلی از اینجا به بعد تازه شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مسابقه های استعدادیابی برای ارتقای پویانمایی

استفاده از ظرفیت مسابقه های استعدادیابی برای ارتقای پویانمایی