مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:382019-08-26فرهنگي

سید محمد بهشتی: عسگری نسب بزرگ معنوی خانواده ی سینمای ایران بود


مراسم یادبود منوچهر عسگری نسب هنرمند فقید سینما در حالی برگزار شد که سید محمد بهشتی از او به عنوان «بزرگ معنوی خانواده ی سینمای ایران در نخستین سال های پس از انقلاب اسلامی» یاد کرد.

- سید محمد بهشتی: "عسگری نسب" بزرگ معنوی خانواده ی سینمای ایران بود مراسم یادبود منوچهر عسگری نسب هنرمند فقید سینما در حالی برگزار شد که سید محمد بهشتی از او به عنوان بزرگ معنوی خانواده ی سینمای ایران در نخستین سال های پس از انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، شامگاه یک شنبه 3 شهریورماه و در نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد منوچهر عسگری نسب، سالن سیف الله داد خانه سینما میزبان برگزاری یادمان و گرامی داشت این فیلم ساز فقید و ارزشمند بود.

در ابتدای این مراسم که به همت و تلاش کانون فیلم خانه سینما برگزار شد، همایون امامی، طراح و مجری برنامه، تلاش برای جلوگیری از اشتباهات و لغزش های احتمالی را یکی از عوامل موثر در تعویق برگزاری این یادمان دانست و افزود: زنده یاد منوچهر عسگری نسب در عرصه های متعدد و متفاوتی نظیر تهیه کنندگی، ساخت فیلم مستند، کارگردانی فیلم سینمایی و هم چنین ساخت فیلم ها و سریال های تلویزیونی فعالیت داشت که حاصل پرکاری ایشان و محصول پیوند میان فرهنگ و سینما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید محمد بهشتی: عسگری نسب بزرگ معنوی خانواده ی سینمای ایران بود

سید محمد بهشتی: عسگری نسب بزرگ معنوی خانواده ی سینمای ایران بود